onsdag 15 september 2010

Gissa färgen - och snikfika

Evaj är i valet och kvalet över vilken färg på quilttråden. Kolla in och gissa, men skynda på! Fram till imorgon bitti - sen sker dragning. Känns som om Eva är ivrig på att börja quilta :-)

Igår kväll råkade jag slinka in på infokväll för nya medlemmar i Lapphexorna. Kul! Jag som bara skulle hämta etiketter lyckades få en kväll med quiltsnack och fika. Jag är ju för all del hyfsat ny (sen 1½ år tillbaka) men har redan varit på en välkomstkväll förra hösten. Fick se mycket fint sytt och blev helt klart inspirerad att börja ta tag i det här med quiltningen... any day.
 
Igår kom även mitt bidrag i "Ränderna går aldrig ur"-tävlingen i retur. Man fick med omdömen från juryn. Kul! Men mer om det lite senare. Nu ska Mr J och jag ut på tur i solen.

Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar