onsdag 21 november 2012

Bit för bit

Var på kurs del 1 av 2 hos Lapptäcksverkstan i måndags. Det ska bli en liten syväska/nesse. Än så länge har jag klätt tre mallar, skurit ut en tygmall och skurit till några av de 78 lapparna. Sprakande sommar tror jag bestämt att det blir som färgtema igen!

Idag kom ett härligt, tjockt, färgglatt brev från Skövde. Maja har letat scraps igen och jag blir så glad! Tackar! Ska kolla igenom hela tjocka bunten; kanske nåt som passar till min syväska:-)

Kram Jenny

4 kommentarer:

  1. Det här ser spännande ut och
    något finns nog kanske som skulle passa.
    Tack själv!
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul det låter med en sykurs i två steg. Jag ser med spänning fram emot fortsättningen på denna syväska eller necessär.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Fina tyger, ska bli roligt och se vad det blir av dem.

    SvaraRadera
  4. Mallarna ser ut som Hatchet linjalen,,spännande spännande!!Jag väntar !!Kram

    SvaraRadera