lördag 31 juli 2010

Supernajs

Har börjat brodera på NPNT - Nice People Nice Things för ett bra tag sen. Jag har alla delarna hemma som jag prenumerat på från @veronicas. Det går sakta framåt. Nån kvart här. Någon timme framför TV:n där. (OK, timmar framför TV:n kan det ju bli ibland...). Jag använder broderigarn jag hade hemma och lite Tradera-fynd. Ramarna avvaktar jag med. Så här långt har jag kommit:



Ursäkta fotokvaliteten. Har inte riktigt lyckats lista ut hur man får lite större bilder här på bloggen. För fotografering satte jag upp lapparna på kylskåpsdörren. Annat jox fick plockas ner. Ojoj, det var inte igår den fick sig en rengöring på utsidan. Fort tillbaka med joxet så det inte syns...

 Tygbiten till vänster är ett litet kom-i-håg till ram. Tyckte den passar fint.

Mitt favvo-uttyck hittills. Lev nu!

Nu ska lille J och jag fly fältet här hemma. KM ska ha herrmiddag och vi ska till syrran. Hon har rensat i garderoberna och tydligen hittat massa tyg som behöver nytt hem. Kul! Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar