måndag 30 december 2013

Kära återseenden

Idag har jag varit på sydag med goa tjejer i Skepplanda. Första gången på länge. Kul att träffas och kul med flera timmars ihophängande sytid! 

V har varit gullig nog att ta hand om mitt bidrag till Lapphexornas utmaning 2011/2012 sedan den varit med på utställning förra hösten. Idag hade hon med den lilla bonaden. Ytterligare ett kärt återseende :-). Tack V! Uppgiften för utmaningen (vid Lapphexornas 25-årsjubileum) var att sy en 25 cm ruta om sitt sy. Min fick ju såklart bli färgglad och scrapsig. Och så skrev jag ord som jag förknippar med syet: KUL!, LOVE, FÄRG och JOY. 
Mitt sy på 25 x 25 cm
Nu hänger den i kontoret / syrummet. Kul!

4 kommentarer:

  1. Trevligt att få hem färgklicken!

    SvaraRadera
  2. Härligt glad !! något för visa o berätta idag?Bambikram

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga färger. Jag blir glad när jag ser detta konstverk.

    SvaraRadera
  4. En färgstark och genomtänkt bonad!
    Det är kul att se "egna mönster", tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera