måndag 5 maj 2014

Logisk matematik

Tänkte jag skulle komma igång med lite hemma-träning och beställde en bok jag blivit tipsad om; Olga Rönnbergs Träning för nyblivna mammor. (Nybliven och nybliven. Allt är ju relativt, Olle har hunnit fylla 1 år sedan förra inlägget. Stora lille killen :-) När jag ändå var i beställartagen på Adlibris slank det med lite annat också. 3 quiltböcker. För att balansera upp liksom... 3 mot 1 känns som logisk matematik. Gissa vilken bok jag bläddrat minst i hittills??? 
En katt bland hermelinerna. 

5 kommentarer:

  1. Vi behöver träffas snart, om inte för att bläddra i varandras böcker! 😄

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag har de tre andra böckerna och gillar dom, så gör jag en liten lätt initierad gissning att det kanske är träningsboken som ligger obläddrad!
    Det är 22 år sedan jag köpte mina träningsböcker efter barnafödsel och jag har fortfarande inte använt dom.
    Säger tyvärr mer om mig än om böckerna:-(
    Kram på dig och krama dina söta grabbar!
    Maja

    SvaraRadera
  3. Jag har tre av Dina fyra böcker. Den fjärde borde jag köpt ……
    kram

    SvaraRadera
  4. När jag ser Ditt inlägg om Dina böcker går mina tankar till Magnus och Brasse;
    "fyra saker och en ska bort"!
    Minns Du den?

    Dollandesign

    SvaraRadera
  5. Jag skrattar gott när jag läser vad du skrivit!! Balansen var bra tycker jag. Den där "tredje" kan du väl lägga under nån blomma som behöver komma lite närmare solen... kanske?!

    SvaraRadera