fredag 7 september 2012

Vad är väl en bal på slottet?

Idag startar Quiltköping i fina Lidköping. Men jag stannar hemma. Hade förstås varit kul att besöka denna happening som äger rum varannat år. Men det känns också helt OK att stanna hemma. Jag har varit ute och flängt senaste tiden och denna helg är det KMs tur att åka på golfhelg. Så jag och J har haft fredagsmys själva. Riktigt mysigt var det! Och nu lite tid i syrummet. Sydde klart månadens vandrande block i veckan, i övrigt har det inte hänt mycket där. 

Har fått klart textdelen till ett NPNT-block. Och idag till Nicke Nyfiken blev det några lockar på en syster :-) Så typ 2050 kanske den är klar. Trevligt med lite broderi emellanåt, men varför skynda? Såg att jag sydde bild-biten 2010. Jojo, denna BOM lär räcka länge :-) 

Önskar alla en trevlig helg! I Quiltköping - or wherever you are!
Kram Jenny

2 kommentarer:

  1. Fina broderier!
    Jo, Jenny jag saknade dig!
    Det hade varit så kul att få träffas lite mer än vad vi gjorde sist!
    Kram

    SvaraRadera