onsdag 8 februari 2012

Våren på väg!

Vårvädret känns långt borta, men vårtecken-tygerna får snart nya ägare. Det är onsdag kväll och random.org har gjort sitt val:  
  • Lappmia får paket nr 1.
  • Lisa i Lysekil får paket nr 2.
  • Evaj blir ägare till paket nr 3.
  • Veronica får gubbar mm i paket nr 4. Jordgubbar kanske är mer ett sommartecken än ett vårtecken, men ändå :-) 
Minst 3 västkustbor alltså, om än utspridda längs vattnet. Grattis!
Lappmia du får gärna maila era adresser till mig (jenny.ulrika@gmail.com). Evas, Lisas och Veronicas har jag sedan tidigare såvida ni inte bytt adress nyligen.  

Jaha, då är det 49 inlägg till nästa jubileums-inlägg :-)  Bäst att sy lite så jag har nåt att skriva om. Fast bloggens namn gör ju att det räcker att tänka lite på tyger och sånt.

Tack alla som ville vara med i utlottningen! Och tack för glada tillrop om bloggen. Det är alltid så kul att få respons på tankar och babbel.

Kram Jenny





6 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna! Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  2. Men VAD glad jag blev,,blir!!!!!!TACK Jenny!!!Bor fortfarande på Semesterv.!!!

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt tack så mycket!! En duk till "kuvösen" kommer det bli av vinsten. kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Åååå tack å tack så roligt att komma hem fr semestern och hitta en tjockt kuvert bland all reklam!!Ni ska jag krypa till kojs och bläddra i en fina tidningen, klappa på tygerna får jag göra imorgon, det har varit en låång dag med flygförsening och strejk men vi kom hem till slut iaf! Krma fr Lisa i Lysekil

    SvaraRadera
  5. Så kul, tack, tack! Då ska jag springa till postlådan och vänta ;o))

    SvaraRadera